• Vrienden van VV Heijen

Bas Koenen
    Piet en Wilma Verhasselt
    Jan en Elly Teerling
    Erwin en Cristien (Jansen)
    Ton en Rita Basten
    vvHeijen 3
    Marco en Lizet Roelofs
    Jan en Anneke Lamers
    Cor en Riek Cillessen
    Groenploeg
    Peter Voss
    Geert en Marianne Klaassen
    Hans Voss
    Cor Klaassen
    Rene en Ineke Lambregts
    Marcel en Ellie Martens
    Sam,Ben,Frank,Marita (Wijers)
    Theo en Charlot (Pouwels)
    Diana Michiel Evi Roan Vince (van Dalen)
    Wim en Wilma Vinck

• Wie zijn de vrienden van VV Heijen?

De Vrienden van VV Heijen is voor mensen die VV Heijen een warm hart toedragen. VV Heijen vindt het belangrijk om mensen bij elkaar te brengen om zowel op sportief- als  sociaal gebied bezig te zijn met elkaar. De vereniging is er voor iedereen, van jong tot oud! Dit heeft VV Heijen gemaakt tot de vereniging die het nu is.

Het zal u wellicht niet zijn ontgaan dat door de beperkte bijdrage van de Gemeente de voetbalclub nagenoeg geen gelden beschikbaar heeft voor bijzondere projecten. Het doel van de Vrienden van VV Heijen is dan ook het mogelijk maken van deze bijzondere projecten waarvoor binnen de normale begroting van de voetbalclub geen ruimte meer is. Daarbij kan gedacht worden aan activiteiten voor de jeugd, specifieke trainingsmaterialen, aankleding van de accommodatie/sportcomplex.

Wat zien we terug van de vrienden van VV Heijen?

• Uw naam of de naam van de groep personen met wie u eventueel samen vriend van VV Heijen wordt, wordt op het vrienden van VV Heijen-bord vermeld (in maximaal 80-tekens).
    • Vermelding van uw naam of de naam van de groep op de website onder de Vrienden van VV Heijen.
    • Een jaarlijkse vermelding van de mogelijk gemaakte projecten door de Vrienden van VV Heijen. Voorstellen voor het besteden van de gelden van de vrienden van VV Heijen kunnen alleen door de leden van de vrienden van VV Heijen gedaan worden. De uiteindelijke beslissing voor de aanwending van de gelden wordt genomen door de commissie van de Vrienden van VV Heijen.
    • Een vereniging waar we met z'n allen de schouders onder zetten en waar we trots op mogen zijn!

Wie kan er lid worden van de Vrienden van VV Heijen?

Iedereen kan lid worden van de Vrienden van VV Heijen. Lid worden kan zowel individueel als met meerdere personen gezamenlijk. Voor een plek op het bord van de vrienden van VV Heijen wordt een jaarlijkse bijdrage van € 35,- verwacht.

Hoe wordt je vriend van VV Heijen?

Meld jezelf direct aan via het online formulier of neem contact op met een van de commissieleden.

Voor vragen kunt je ook terecht bij een van de onderstaande personen. Per e-mail is de commissie te bereiken via het volgende emailadres: (asbasten@home.nl)

Commissie Vrienden van VV Heijen
    Ton Basten : 0485-514047
    Harry Ronnes : 0485-512450.
    Michiel van Dalen  : 0485-519225
    Gijs Basten : 06-41505016