• Voetbal vereniging neemt afscheid van bestuurders

3 jan 2019
  • Tijdens de nieuwjaarsreceptie werd afscheid genomen van 2 bestuurders. Geert Klaassen en Richard Keuninx. Voorzitter Ineke Lambrechts richtte het woord tot deze heren die veel voor de vereniging betekend hebben.

Geert zit in het bestuur sinds 2001, 17 jaar geleden inmiddels. Hij is als trainer doorgegaan naar de functie technische zaken binnen het bestuur. Deze functie heeft hij vele jaren met verve vervuld. Binnen de sponsorcommissie is Geert actief als bevlogen voorzitter van deze commissie. Het werven en onderhouden van sponsor contacten is Geert zijn kwaliteit.

Richard zit sinds 2010 in het bestuur als voorzitter van de jeugdcommissie. In de deze functie is hij altijd opgekomen voor de belangen van de jeugd binnen de vereniging. Hij heeft zich oa. sterk gemaakt voor deelname van jeugdteams aan toernooien en hij was een van de initiators van de oliebollenactie.

Daarnaast is hij al geruime tijd jeugdleider en kun je een beroep op hem doen voor het helpen bij een evenement. Richard zelf is/was gek van het spelletje.

Namens de vereniging werden de scheidende bestuurders hartelijk bedankt en in het zonnetje gezet.