• Voetbal seizoen afgelopen? Probeer een potje tennis!

28 mei 2018
  • Van 7 juni tot en met 12 juli organiseert de tennisvereniging tennis toss avonden op donderavond. De bedoeling is om de leden (en ook niet leden) meer met elkaar in contact te brengen. Alle niveaus spelen dan door elkaar. Wij dachten dat dit misschien ook een leuke gelegenheid is voor leden van VV Heijen om kennis te maken met tennis en onze vereniging. Het voetbal seizoen is dan geĆ«indigd en waarschijnlijk is er nog wel behoefte aan wat sportiviteit. Normaal is voor tennis een lidmaatschap van de vereniging vereist, maar op de toss avonden is iedereen welkom.

Het begint om 19:30, dan worden er koppels gemaakt. De tennisvereniging zal de avond begeleiden en de koppels samenstellen zodat de speelsterktes overeen komen. Daarna spelen we 30 minuten tegen elkaar en maken we weer nieuwe koppels. Je kan zelf bepalen hoeveel rondjes je speelt.  Een leuke manier om tegen verschillende tegenstanders te spelen en om elkaar te leren kennen. Gewone sportschoenen is genoeg, heb je geen racket dan zijn er op de tennisclubs wel rackets om te lenen.

Op de toss avonden is iedereen welkom, van alle leeftijden, om een balletje te slaan of gewoon voor de gezelligheid.