• Toekomstige samenwerking Vitesse '08 krijgt gestalte

6 jan 2023
  • Wij willen jullie graag informeren over de (eventuele) samenwerking met Vitesse’08.

In het najaar is er bij beide vereniging een enquête gehouden, zowel in Heijen als in Gennep waren de reacties over een samenwerking over het algemeen positief. Uit de uitslag bleek ook dat er een voorkeur was voor een SJO (Samenwerking Jeugdopleidingen)

Vanaf begin januari gaan we onder begeleiding van Joey Rutten van Bureau 9 verder bekijken hoe we de samenwerking gestalte kunnen geven. Het streven is om dit met ingang van seizoen 2023/24 in te laten gaan. Voor het eerste jaar willen we de onderbouw (pupillen) in Heijen laten trainen en voetballen.

Een SJO betekent dat de jeugd van Heijen en Gennep samen gaan werken en 1 jeugdafdeling krijgen. Met een gezamenlijk jeugdbestuur, een nieuw tenue en een nieuw logo.

We willen zowel de spelers als de ouders zoveel mogelijk betrekken bij de samenwerking. In de praktijk zal dit gaan betekenen dat we samen met de leden het nieuwe tenue en logo gaan ontwerpen maar ook hoe we de verdeling gaan maken waar we gaan trainen en voetballen.

Heeft u vragen of opmerkingen over de samenwerking of interesse hebt om mee te denken dan kunt u terecht bij Frank Stoffele en Oscar Klein.

Met sportieve groet,

Oscar Klein (namens Jeugd en hoofdbestuur VV Heijen)