• Samen onze vereniging organiseren met vrijwilligerstaken

3 sep 2018
  • Zoals je misschien weet staan we als vereniging voor een uitdaging om alles georganiseerd te krijgen. Met name nu enkele gewaardeerde vrijwilligers besloten hebben om een stapje terug te doen. Om alles binnen de club georganiseerd te krijgen, is het belangrijk dat we allemaal een steentje bijdragen. Vele handen maken licht werk en VV Heijen is van ons allemaal.

Velen zullen vast wel een keertje een donderdagavond achter de bar willen staan i.p.v. ervoor. Of een keertje bij de jeugd fluiten. Of op zondag even bij de kassa willen staan, loten willen verkopen, een bar- keukendienst draaien, etc. Er is heel veel te doen binnen de club.

Vrijwilligerstaken via de app

In de app kun je nu aangeven welke vrijwilligerstaken jij wilt doen en ook je beschikbaarheid aangeven. Zogenaamde taakbeheerders kunnen zien wat je hebt ingevuld en kunnen aan de hand hiervan roosters maken of je vragen voor een dergelijke activiteit. Ook als je geen voorkeuren hebt aangegeven, kun je worden ingeroosterd.

Kun je bij nader inzien toch niet een al ingeplande taak doen? Via de app kun je ook taken ruilen. Met name dit heeft voor de taakbeheerder het grote voordeel dat hij/zij niet meer voortdurend bezig hoeft te zijn bij het opvullen van gaten.

€ 40,00 terug verdienen met 20 vrijwilligerspunten

Met het doen van vrijwilligerstaken kun je punten verdienen. Aan elke taak is een bepaald aantal punten toegekend. Voor een keertje kassa draaien op zondag krijg je bijvoorbeeld 4 punten en voor een bardienst op donderdag 8 punten. Bij het behalen van 20 punten krijg je je vrijwilligersbijdrage van € 40,00 terug van de vereniging.

Dit is een nieuw systeem vanuit Voetbal.nl / Sportlink. Hiermee hopen wij de taken die er liggen ingevuld te krijgen. Jouw steun maar ook je mening in dezen zijn erg welkom.