• Dag,

Afgelopen dinsdag 6 april jl. is geheel onverwacht Piet Willems overleden.
    Piet was een zeer gewaardeerd lid van onze Groenploeg en al 65 jaar lid van onze vereniging VV Heijen.
    Piet is tijdens zijn werkzaamheden voor onze vereniging plots uit ons midden weggevallen. De leden van de Groenploeg hebben, totdat de hulpverleners aanwezig waren, met vereende krachten, als een goed lopend team eerste hulp verleend. Helaas heeft dit niet mogen baten en is Piet korte tijd later in het ziekenhuis overleden.

Indien je persoonlijk afscheid wilt nemen van Piet, bestaat hiertoe de mogelijkheid, in de vorm van een doorloop, op zaterdag 10 april a.s. van 16.00 tot 16.45 uur in Regionaal Uitvaartcentrum Gennep, 2e Dwarsweg 54 te Gennep.

De uitvaartdienst wordt in besloten kring gehouden op maandag 12 april a.s.
    Aansluitend wordt Piet begeleid naar ons voetbalveld. Daar wordt een korte ceremonie gehouden om Piet vervolgens te begeleiden naar de R.K. begraafplaats in Heijen.

Wij verzoeken je, daar waar je kunt, aanwezig te zijn op het voetbalveld aanstaande maandag 12 april om 11.15 uur
    Het is de bedoeling om na de ceremonie een erehaag te vormen voor Piet.

Namens het bestuur van VV Heijen,
    Ineke Lambregts, voorzitter