• Heijen heeft de thuiswedstrijd tegen Oostrum éénvoudig gewonnen. De einduitslag doet vermoeden dat het een makkelijke overwinning was, maar daar zag het in de eerste helft niet naar uit.

Heijen begon voortvarend, maar de eerste kansen leverden geen resultaat op. Omdat Heijen vrij slordig speelde, kregen de gasten ook kansen. Echter de afronding bij de gasten liet te wensen over. Het was de thuisclub die in de 16e minuut de voorsprong nam. Dirk Schonenberg werd ten val gebracht en Guus Hawinkels benutte de strafschop feilloos. 1-0.

Heijen kwam daarna goed weg in de aanval daarop, want toen was het bijna weer gelijk, maar de gasten waren niet scherp voor het vijandelijke doel en daardoor bleef het voordeel voor Heijen.

Niet veel later was het al 2-0 voor Heijen , uit een perfect genomen corner van Ramon v.d. Ven was het René Reijnen die vrij kon inkoppen bij de 2e paal . 2-0. Dit was tevens de ruststand. 2-0.

Na de rust ging Heijen door met het vastzetten van de gasten, en met dit aanvalsspel was het wachten op de 3-0. Deze liet dan ook niet lang op zich wachten. Het was Dirk Schonenberg die zich prima vrij speelde en de 3-0 op het scorebord bracht.

Niet veel later was het dezelfde Dirk Schonenberg die de 4-0 liet aantekenen, overigens  uit een prima voorzet van Guus Hawinkels. Heijen liet daarna de teugels enigszins vieren, waardoor de gasten het idee hadden dat er nog iets te halen viel. Niet veel later werd deze gedachte enigszins gevoed doordat de spits de 4-1 op het scorebord bracht.

Hierna was de wedstrijd wel gespeeld. Heijen bracht jeugdspelers Jesse Keuninx en Daan t Laak binnen de lijnen. Dat dit spelers zijn waar Heijen in de toekomst nog veel plezier van zal hebben , lieten beide heren wel zien in de toegekende speeltijd.

Aankomende zondag speelt Heijen wederom tegen Oostrum, maar dan in Oostrum , aanvang 14:30.