• Voetbalvereniging V.V. Heijen, kan terug kijken op een fantastisch weekend.

V.V. Heijen heeft afgelopen weekend haar 90 jarig bestaan gevierd. In verband met corona 2 jaar te laat, echter was daar afgelopen weekend niets meer van te merken.

Vrijwilligersavond en Kamp Jeugd:

Vrijdags kond we weer als vanouds de vrijwilligers in het zonnetje zetten. Een grote groep personen waar Heijen trots op mag zijn. Ook werden de jubilarissen nog even in het zonnetje gezet, omdat ook dit de afgelopen jaren niet mogelijk was.

Jac Schonenberg en Ger Robben, beide 50 jaar lid.

Harrie Janssen, Cor Klaassen , Jan Teerling , René Vinck, Gerrit Wijers, Bert Weijers, allen 40 jaar lid.

Joost Reijnen en Thijs Smeets , beide 25 jaar lid.

Nadat deze kanjers in het zonnetje waren gezet kon FeestdJ AL helemaal los gaan en werd er tot in de kleine uurtjes gefeest. Ook onze jeugdige leden hadden een prima avond, ook zij hadden een mooie dag met spellen en zelfs een overnachting op de Heikamp.

Bedrijventoernooi:

Dag 2 stond in het teken van het bedrijventoernooi, 16 teams hadden zich ingeschreven voor het 7 tegen 7 toernooi. Op een snikheet sportpark De Heikamp werd er lang gestreden, uiteindelijk was het Essity die met de eer ging strijken en zich winnaar mocht noemen van dit zeer geslaagde bedrijventoernooi door in de finale, via strafschoppen, Café de Typhoon te verslaan.

Aansluitend was het DJ BullyWully die deze geslaagde dag mocht afsluiten.

Voetbal Extra toernooi:

Dag 3 was het  de beurt aan onze mannen en vrouwen van Voetbal Extra. Burgemeester Teunissen was afgereisd naar Heijen om dit spektakel te openen. Ook hier spatte het plezier er weer vanaf. Uiteindelijk kreeg iedereen een medaille of beker welke werden uitgereikt door voormalig profvoetballer Arno Arts, maar voorop stond het plezier. Zoals het eigenlijk altijd zou moeten zijn. Met zanger ”de zingende Metselaar” en de DJ’s The Twins was ook deze 3e dag iets waar Heijen trots op mag zijn.

Hans Boekholt kreeg op deze middag ook nog een koninklijke onderscheiding voor zijn jarenlange inzet voor verschillende Heijse verenigingen. Dit wordt in een ander artikel nog belicht.

Tot slot wil ik namens het bestuur iedereen bedanken die zich altijd belangeloos inzet voor VV. Heijen. Wat hebben we met zijn allen genoten, van jong tot oud. Voor iedereen was er wel iets te beleven op het sportpark. Maar dat kan dus niet zonder al deze vrijwilligers. Mannen van de Groenploeg, leiders van zowel jeugd als ook de senioren, scheidsrechters, barpersoneel, toernooicommissie, selectie en verder iedereen die zich ingezet heeft voor dit prachtige weekend. Jullie waren allemaal super.

Sportieve groet,

Frank Stoffele