• Ten eerste wil ik iedereen een sportief, gezond en gelukkig 2022 toe wensen. Het is te hopen dat we  snel alles op kunnen starten. Sport en bewegen is per slot van rekening erg belangrijk voor iedereen.

Nadeel van deze lockdown is o.a. dat we geen nieuwjaarsreceptie konden houden. Altijd een mooi begin van het jaar waar iedereen altijd naar uitkijkt, tenminste dan spreek ik voor mezelf ๐Ÿ˜Š.

Belangrijk onderdeel van deze middag is ook dat we stilstaan bij onze jubilarissen. Dit jaar hadden we โ€œmaarโ€ 2 jubilarissen, maar wel 2 personen die al ruim 50 jaar lid zijn van onze vereniging.

Ger Robben en Jac Schonenberg zijn al meer dan 50 jaar lid van Heijen. Het mooie is dat ik ze persoonlijk allebei als jeugdleider heb gehad. Maar dan gaat dan toch al over 35 jaar geleden. Pff wat vliegt de tijd.

Als ik het goed herinner was Ger, leider van de B-jeugd, later ook nog speler leider van het 4e elftal en Jac destijds leider van de A-jeugd, en nu nog steeds vast supporter van ons 1e elftal. Jac altijd goed voor wel een gevatte opmerking naar de scheidsrechter, tegenstander. Maar altijd met respect.

Dat blijven toch altijd de mooiste herinneringen uit je voetbaltijd, van die pubers die dan al  denken dat ze alles beter weten, en dan moet je daar als leider maar iets van zien te maken.

En daar zijn zowel Ger als ook Jac zeker in geslaagd, door vaak het positieve te benoemen, steeds maar weer aanmoedigen, opnieuw beginnen en vooral iedereen laten genieten van het spelletje.

We gaan het met beide heren nog zeker goedmaken op een ander moment, want 50 jarig lidmaatschap mag je niet zomaar voorbij laten gaan. Voor nu wil ik beide heren hartelijk danken, voor de afgelopen 50 jaar.

Bloemetje is inmiddels bezorgd, maar wanneer het weer kan wil ik ook graag even proosten op deze mooie mijlpaal.

Groet

Frank Stoffele