• Feestelijk afscheid genomen van ex-voorzitter Ineke Lambregts

22 jun 2022
  • Tijdens het afgelopen feestweekend konden we na lange tijd afscheid nemen van Ineke Lambregts als voorzitter. Door de coronamaatregelen was dat ,tot afgelopen vrijdag, nog niet gelukt.

Ineke heeft bijna 7,5 jaar de club aangestuurd als voorzitter van VV. Heijen. Uiteindelijk werd vorig jaar het stokje overgenomen door Frank Stoffele. En afgelopen vrijdag konden we dan publiekelijk afscheid nemen van Ineke.

In de 7,5 jaar zijn er mooie dingen gebeurd, maar ook verdrietige dingen, Ineke stond daar altijd als een waardig voorzitter. Daar wilden we Ineke graag alsnog voor in het zonnetje zetten en dat is afgelopen vrijdag op een mooie manier gebeurt.

Ineke nogmaals bedankt voor al je inzet, betrokkenheid en toewijding aan onze mooie club. We zullen mekaar nog vaak mogen begroeten op het sportpark.