• Afgelopen ochtend hebben van de KNVB de definitieve bevestiging gekregen, dat de beslissingswedstrijd tussen GFC (Grubbenvorst) en Estria (Escharen) (om promotie naar de 3e klasse) a.s. zondag om 14:30 uur op ons sportpark gespeeld gaat worden. Er wordt een grote opkomst van supporters uit beide dorpen verwacht, dit vergt, op korte termijn, enige organisatie vanuit onze kant.

Onder het motto van "vele handen...maken..", vragen wij dan ook om jullie medewerking. Voor de kantine bezetting zijn wij nog op zoek naar mensen, die inzetbaar zijn tussen:

13:00 - 16:30 uur (bar, keukendiensten)

16:00 - 19:30 uur (bar, keukendiensten) uiterlijk 19:30 uur (afhankelijk van wedstrijdverloop, evt.verlenging)

14:45 - 15:45 uuur (rust, koffie/theehoek)

Natuurlijk geld voor senioren spelers dat de punten voor de vrijwilligersmodule ook hier mee te verdienen zijn! Wij begrijpen dat het voor iedereen "kort dag"is. Tocht hopen we van harte, dat zich vrijwilligers melden, zodat we alles prettig kunnen laten verlopen. Natuurlijk niet onbelangrijk om te melden, dat de kantine inkomsten ten goede komen van onze clubkas.

Aanmelden ( of voor evt. vragen ) kan via stellavvheijen@gmail.com