• Bedrijventoernooi staat voor de deur

14 jun 2019
  • Zoals waarschijnlijk bekend vindt morgen, zaterdag 15 juni, het 13e bedrijentoernooi plaats. Hierbij de laatste update van dit evenement.

Er zullen 9 teams aan het toernooi deelnemen.  Het toernooischema is dusdanig opgezet, dat alle teams een keer tegen elkaar spelen. Na deze zogenaamde halve competitie volgen er nog enkele kruiswedstrijden, die leiden tot de finale.

De eerste wedstrijden starten om 14.00 uur. Naar verwachting wordt de finale omstreeks 19.00 uur gespeeld.

Gedurende de middag zorgt Feestdj Al voor de muzikale omlijsting. Aan het eind van het voetbaltoernooi start de muzikale feestavond met medewerking van de band Old Boys United.

Voel je welkom het voetaltoernooi en de feestavond te bezoeken. De entree is vrij.