• Bij Albert Heijn in Gennep loopt nu een actie. Wil je VV Heijen ondersteunen? Kruis dan VV Heijen aan op de spaarkaarten.

Bij elke 5 aan boodschappen ontvangt je een prijzenfestivalzegel. Bij 10 zegels is de kaart vol en doe je mee aan het Prijzenfestival. Elke week worden er 20 winnaars bekend gemaakt die meedoen aan een prijzenpakket van ruim 4000 euro aan prijzen die beschikbaar worden gesteld door AH en door ondernemers uit de gemeente Gennep.

Alvorens je de volle kaart inlevert moet je jouw favoriete sportclub aankruisen. Elke vol ingeleverde kaart waarbij als sportvereniging VV Heijen wordt aangekruist levert onze club Euro. 0,50 op. De actie loopt tot 7 weken en naast het feit dat er mooie prijzen gewonnen kunnen worden kan het VV Heijen een aanzienlijk bedrag opleveren!